Ali avtomobili po končani zimi še rjavijo kot pred leti? | Avtodeli GMT
B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Ali avtomobili po končani zimi še rjavijo kot pred leti?

Ali avtomobili po končani zimi še rjavijo kot pred leti?

Zaradi uporabe aluminija ličarji in kleparji zaznavajo nekaj več težav z oksidacijo materiala. V splošnem pa velja, da je rje na novejših vozilih manj kot pred petimi leti.

Dolga zima in močno soljenje cest - Dars je letos za soljenje cest porabil rekordno količno soli – sta lahko vzrok, da je poškodb na karoseriji več. Poškodba na laku pa znatno pospeši rjavenje kovinske površine. Danes je težko izpostaviti kakšen model ali avtomobilsko znamko, za katero bi rekli, da je njihov material bolj nagnjen k rjavenju, zato pa strokovnjaki na področju kleparskih in ličarskih vozil opažajo, da se na nekaterih vozilih pojavlja oksidacija spojev pokrovov motorja in bočnih vrat, ki so izdelani iz aluminija. Aluminij je zaradi majhne teže in s tem povezane manjše porabe goriva in emisij vse bolj priljubljen med avtomobilskimi proizvajalci.

V večini primerov gredo pri teh vozilih te poškodbe pod garancijsko popravilo proizvajalca, če je bilo vozilo servisirano po navodilih in so bili opravljeni ter potrjeni redni karoserijski pregledi. Še vedno pa je rjavenje povezano tudi s splošno skrbjo lastnika za vozilo. Če vidimo, da je lak na karoseriji poškodovan, je treba čim prej narediti korekturo poškodbe. V nasprotnem lahko ob vdoru vode pod lak odstopi tudi barva.

Pred korekturo je treba mesto poškodbe obvezno temeljito očistiti, potem nanesti sloj temeljne barve in nato sloj korekturne barve v pravem odtenku. Pri korekturnih barvah na vodni osnovi je na koncu obvezen nanos zaščitnega prozornega laka.

Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna