B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Pasti pri nakupu avtomobila, predelanega na plin

Pasti pri nakupu avtomobila, predelanega na plin

Ob visokih cenah pogonskih goriv, ki se bližajo rekordnim vrednostnim, spet veljavo pridobiva avto na plin (LPG ali CNG). Vodja tehničnih izobraževanj v skupini GMT Primož Rožnik nam je zaupal svoje izkušnje iz mehanične delavnice pri servisiranju in vzdrževanju avtomobilov, ki so bili naknadno predelani na plin.

Naš strokovnjak pravi, da je treba biti pri teh vozilih pazljiv na dodatno servisiranje plinske napeljave in tudi preverjanje pravilne nastavitve sistema. Pred nakupom rabljenega vozila predelanega na plin je treba preveriti, ali je vgrajeni plinski sistem homologiran in tudi vpisan v homologacijsko knjižico vozila in kdo ga je vgradil. Tako se v prvem koraku lahko zavarujemo pred neustreznostjo sistema za dotično vozilo. Pred nakupom je priporočljivo preveriti sistem pri serviserju, ki se spozna nanj in ima tudi poseben tester za dotični ECU sistem. "Dodatni stroški z vzdrževanjem sistema so, a večinoma niso veliki," pravi Rožnik.

Če se boste na nakup takšnega rabljenega avtomobila odločili, lahko že sami pri delovanju sistema preverite zgodovino vzdrževanja, potrebno dokumentacijo in na testni vožnji preverite delovanje motorja v bencinskem in plinskem režimu. Če je vse pravilno nastavljeno, ne sme biti med režimoma skoraj nikakršnih razlik. Če je predelava narejena strokovno, plinski sistem pa pravilno vzdrževan in nastavljen, potem Rožnik pravi, da ne sme moč motorja pojenjati z življenjsko dobo nič bolj, kot, če bi to isto vozilo skozi delovalo na bencin. Tudi življenjska doba avtomobila na plin je praviloma enaka kot pri vozilih z zgolj bencinskim ali dizelskim motorjem.

Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna