B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Največje napake, ki jih počnemo pri menjavi pnevmatik

Največje napake, ki jih počnemo pri menjavi pnevmatik

Primož Rožnik, tehnični inštruktor pri podjetju GMT, nam je razkril klasične napake, zaradi katerih imajo lastniki vozil ob menjavi pnevmatik dodatne stroške in težave pri vožnji.

 

Zakaj po vašem mnenju ne bi smel vsak, ki ima doma napravo, menjati gume?

Če ima ustrezno opremo in znanje s tega področja, ne vidim razloga, da teh storitev ne bi opravljal ob pogoju izpolnjevanja tudi vseh pogojev obrtnih dovoljenj in s tem opravljanja pridobitne dejavnosti z urejenimi davčnimi obveznostmi.

Kakšne poškodbe na pnevmatiki in s tem stroški lahko nastanejo, če pnevmatika ni ustrezno zamenjana?

Največkrat se pojavijo poškodbe tesnilnega roba pnevmatike, poškodbe senzorskih ventilov in praske na platiščih. Varnostno gledano sta prvi dve poškodbi pomembnejši, stroškovno pa je poškodba platišča lahko najdražja.

Kako lahko napačno nameščena pnevmatika (naprej/nazaj) vpliva na samo obrabo in porabo goriva?

Napačna pozicija pnevmatike na vozilu nima vpliva na porabo goriva, če so na vozilu vse pnevmatike istih dimenzij. Na obrabo pa ima vpliv vrsta pogona vozila in s tem povezana rotacija koles zaradi enakomernejše obrabe vseh pnevmatik.

Kaj so najpogostejše napake, ki ji opažate, ko ljudje k vam pripeljejo avto za menjavo pnevmatik?

Najpogostejša napaka je nekvalitetno centriranje koles, občasno pa tudi nepravilna smer vrtenja pnevmatik.

Kako pomembne so uteži za pnevmatike in njihova kakovost. Ali to vulkanizerji zanemarjajo?

Kakovost uteži je zelo pomembna, saj odpadla utež ne opravlja svoje naloge. Še bolj pomembno je to pri lepljivih utežeh za lita platišča.

Zakaj je treba centrirati pnevmatike?

Neuravnoteženost koles je poleg neudobne vožnje tudi najpogostejši vzrok za odpoved ostalih delov podvozja, kot so končniki, zglobi, amortizerji in ležaji.

Ali se soočate s polomljenimi senzorji v pnevmatikah? Kako pogosto?

Teh primerov je pred nekaj leti bilo več, sedaj pa se je zavest o prisotnosti senzorskih ventilov in posebnih postopkih premontaže pnevmatik že zelo razširila do večine »vulkanizerjev«.

Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna