B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Izpušni sistem

Avtodeli za izpušni sistem dušijo zvok plinov, ki pritekajo iz zgorevalnega prostora v močnih sunkih tako, da ni presežena dovoljena jakost hrupa, in da se plini pretakajo brez prevelikih uporov. Izpušne pline mora odvajati brez nevarnosti prehajanja v notranjost vozila in katalitični pretvornik (katalizator) mora čim bolj zmanjšati delež škodljivih snovi v izpušnih plinih.

Izpušni lonec

izpušni lonec
Končni dušilec zvoka vozila tvori zadnji del izpuha in je tako nameščen zadaj za razdelilcem, katalizatorjem in srednjim dušilcem zvoka. Dušilec se imenuje tudi lonec.


Naloga tega dela avtomobila je izločanje izpušnih plinov, iz njih odstraniti škodljive drobne delce, ki so nastali med zgorevanjem goriva, jih pri tem sčistiti in ublažiti nastali hrup.

 

Izpušna cev, kolektor izpušnih plinov

Izpušna cev je avto del izpušnega sistema vašega vozila.

Katalizator, filter trdih delcev (DPF filter)

dpf filter
Vozila z bencinskimi in dizelskimi motorji, so zaradi svojega specifičnega delovanja velik onesnaževalec zraka. Razlog za to je nezadostno izgorevanje mešanice zraka in goriva, katera je potrebna za delovanje motorja. Motor pri izgorevanju, poleg vode in ogljikovega dioksida, proizvaja tudi naslednje škodljive pline (ogljikov monoksid, ogljikovodik, dušikov oksid).


Naloga katalizatorja je zmanjševanje omenjenih strupenih plinov na najmanjšo možno mero. Katalizator je pospeševalec kemičnih reakcij. Njegovo delovanje omogoča sredica, katera je sestavljena iz plemenitih kovin (platina, paladij in radij). Več ...

 

DPF filter delujejo tako, da se v njegovih medkristalnih prostorih silicijevih molekul ujamejo delcki dizelskih saj. Le ti se morajo nato pri zajetju dovolj velike kolicine nekako odstraniti iz medkristalnih prostorov. Načini in postopki za odstranitev so od proizvajalca do proizvajalca vozila različni. Vsem pa je skupno, da jih sežgejo na mestu njihovega zajetja - v DPF filtru. Tako nekateri uporabljajo tekoče dodatke za v osnovno gorivo, drugi uporabljajo dvojno izgorevanje osnovnega goriva, tretji uporabljajo čisto svoje postopke. Skoraj vsi proizvajalci pa s pomočjo predhodno stoječega katalizatorja v izpušni veji vozila segrevajo izpušne pline čez 600°C, kar je začetna temperatura za regeneracijo - izgorevanja ogljikovih saj.

Lambda sonda

lambda sonda
Regulacijo optimalne mešanice zraka in goriva omogoča lambda sonda. Signal katerega pošilja v avtomobilski računalnik, le temu omogoča pravilno nastavitev vbrizgalnega sistema, da lahko ob vsakem trenutku pripravi najbolj primerno mešanico.

AGR ventil

agr ventil
AGR ventil je nadomestni del, ki je nameščen v bloku motorja, ki skrbi za reguliranje izpušnih plinov. Vlogo tega ventila lahko primerjamo s katalizatorjem. Gre za povratno vodenje izpušnih plinov - del izpušnih plinov se odvzame takoj za izpušnim kolenom ter se jih zmeša s svežo zmesjo v sesalnem kanalu in vrne nazaj v motor.
« nazaj ...



Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna