B2B trgovina

GMT Trgovine z avtodeli Servis. Znanje. Moč.

Ti menda požrejo toliko olja kot bencina!

Ti menda požrejo toliko olja kot bencina!

Nekoč smo pri nakupu rabljenega avtomobila vedno preverili koliko olja porabi motor, saj je bila to pogosta težava, a danes na to večinoma še pomislimo ne. Pa so vseeno tudi med novejšimi avtomobili takšni, ki vam lahko s preveliko željo po motornem olju povzročijo resne preglavice.

Povprečen človek lahko o težavah določenih avtomobilskih modelov izve le preko nezanesljivih anekdot ali pa, če ima srečo, pri zaupanja vrednem mehaniku. Ravno zato so raziskave mnenj velikega števila uporabnikov toliko bolj dragocene. Eno izmed takšnih je nedavno izvedla ameriška organizacija Consumer Report in razkrila nekaj zanimivih dejstev. Sicer gre za vozila, ki so prisotna na ameriškem trgu, a je med njimi nekaj zanimivih tudi za nas.

Povprečen človek lahko o težavah določenih avtomobilskih modelov izve le preko nezanesljivih anekdot ali pa, če ima srečo, pri zaupanja vrednem mehaniku. Ravno zato so raziskave mnenj velikega števila uporabnikov toliko bolj dragocene. Eno izmed takšnih je nedavno izvedla ameriška organizacija Consumer Report in razkrila nekaj zanimivih dejstev. Sicer gre za vozila, ki so prisotna na ameriškem trgu, a je med njimi nekaj zanimivih tudi za nas.

Bokser še vedno med glavnimi akterji Očitno tisto, kar je veljalo nekoč, vsaj v neki meri velja tudi danes. Bokserski motorji znamke Subaru so od nekdaj zloglasni potrošniki olja in očitno jim tega pri bencinarjih ni uspelo popolnoma eliminirati niti do danes. Na lestvici neslavnih so se namreč znašli dvolitrski, 2,5-litrski in 3,6-litrski stroji, pri katerih izstopata najmanjši in največji, pri katerih je občutno povečana poraba olja po desetih letih zaznana kar pri četrtini vseh primerkov. Morda bo koga še bolj presenetilo, da je pojav še bolj pogost pri nekaterih motorjih skupine Volkswagen (VAG). Skoraj polovica Audijevih TFSI motorjev s prostorninama dveh ali treh litrov ima po desetih letih povečano porabo olja. Sicer ne gre za pretirano množične motorje, zato pa je bolj zanimiv podatek, da je trend zaznan tudi pri precej razširjenem 1,4-litrskem TSI motorju v modelih znamke VW.

Med zanimivimi požrešneži so še BMW-jev 4,4-litrski osemvavljnik, Minijev 1,6-litrski turbomotor in tudi švedski ponos 3,2-litrski šestvaljnik.

Zgorevanje olja povzroča škodo in stroške Velika poraba olja ni težavna le zaradi dodatnega stroška dotakanja, ampak tudi zaradi posledic, ki jih ima lahko na v motorju. Olje namreč ne gre v nič, ampak se porabi med procesom zgorevanja, kar pa povzroča nastanek nečistoč, ki potem v motorju povzročajo škodo. Lahko gre za ostre delce z abrazivnimi lastnostmi, ki povzročajo škodo na ležajih, injektorjih in ventilih in oljnih filtrih, lahko pa zaidejo celo v turbinski polnilnik. Prav zato je dobro vestno preverjati stanje olja v motorju vašega avtomobila in ob vsakem znaku pretirane porabe pravočasno obiskati servis.

Pa še to: prekomerno porabo motornega olja lahko povzroči tudi uporaba nepravega olja, zato se pri nakupu novega vedno posvetujte s strokovnjakom. To, da ga najdete v vseh prodajalnah podjetja GMT, pa itak že veste!

Prijava na e-obvestila tukaj
Vrsta kupca
* polja z zvezdico so obvezna